اهواز توسعه

بازاریابی آنلاین و دیجیتال مارکتینگ

اهواز توسعه

بازاریابی آنلاین و دیجیتال مارکتینگ

کلینیک درمان زانو درد در کرج

تشخیص و درمان بیماری های آرتروز، پارگی مینیسک، پارگی تاندون و رباط زانو

درمان زانو درد در کرج

درد زانو عارضه‌ای است که در افراد با هر سنی رخ می‌دهد. این درد ممکن است حاصل انواع آسیب‌ دیدگی مانند پارگی‌های خفیف تا متوسط و شدید لیگامان ها و تاندون‌ها، درجات مختلفی از آرتروز بافت غضروفی و یا آسیب‌دیدگی مینیسک باشد. عارضه‌هایی مثل تورم مفصل، نقرس و عفونت و انواع کیست‌ها هم می‌توانند علت درد زانو باشد. درمان زانو درد در کلینیک دکتر مرجان رئوفی پور

  درمان اوزون تراپی زانو در کرج

با استفاده از اوزون تراپی درد شما بلافاصله پس از انجام تزریق کاهش پیدا خواهد کرد. ضمن اینکه با بکارگیری از این روش بافت ها و غضروف های شما ترمیم می شوند و به درمان زانو درد در کرج کمک می کند.. (این شیوه درمانی می تواند روی زانو بیشترین تأثیر را داشته باشد.)

این درمان موجب بهبود صدمات و آسیب دیدگی های مزمن، ترمیم و بازسازی مفاصل، بهبود التهاب مفصل در اثر آسیب دیدگی های ورزشی و بهبود کلی از درد ماهیچه ها، مفاصل و عصب ها خواهد شد.

درمان پی آر پی زانو (PRP) در کرج

تزریق مقدار غنی‌شده از پلاکت های خون می‌تواند موجب افزایش تعداد سلول‌ها و ترمیم بافت صدمه‌ دیده خصوصاً در غضروف و لیگامانها شود و به همین دلیل پی آر پی یکی از کاربردهای اثبات‌شده و اساسی آن در آرتروز زانو و آرتروز مچ پا، صدمات منیسک و رباط‌های زانو، صدمات تاندون‌های شانه و التهابات و دردهای آرنج مانند آرنج تنیس‌بازان و خار پاشنه می‌باشد.

درمان کورتیکواستروئید در کرج

پزشک برای تسکین سریع درد و التهاب، گاهی اوقات کورتیکواستروئیدها را به طور مستقیم به مفصل زانو تزریق می کنند.
تزریق کورتیکواستروئید باعث تسکین هدفمند به مفصل شده و فاقد بسیاری از عوارض داروهای کورتیکواستروئید خوراکی است و خطری ندارند.
تزریق مکرر در زانو در واقع ممکن است به بهبود غضروف و درمان زانو درد در کرج کمک کند. به همین دلیل پزشک شما محدودیتی در استفاده از این تعداد تزریقاتی نخواهد داشت.

درمان اسید هیالورونیک در کرج

اسید هیالورونیک در افراد مبتلا به آرتروز تجویز می شود. تزریق اسید هیالورونیک در مفصل زانو باعث کاهش درد و التهاب و درمان زانو درد در کرج کمک کند. بسته به نوع مشکل مفصل، تزریقات هفتگی به مدت سه یا پنج هفته انجام می شود. ابتدا مقدار کمی مایع مفصل برداشته می شود تا فضای اسید هیالورونیک فراهم شود.

درمان آرتروسنتز در کرج

آرتریوسنتز که به آن آسپیراسیون مایع مفصل نیز گفته می شود، جهت از بین بردن مایع مفصل از طریق سوزن توخالی که وارد فضای مفصل زانو می شود مورد استفاده قرار می گیرد.
اگر چه هدف از بین بردن مایع مفصل زانو معمولاً به گونه ای است که می توان در آزمایشگاه انجام داد، اما از بین بردن مایعات اضافی نیز می تواند به سرعت درد و تورم را کاهش دهد و به درمان زانو درد در کرج کمک کند.
غالباً پس از برداشت مایعات پزشک از همان محل سوراخ جهت تزریق یک داروی کورتیکواستروئید و یا بی حس کننده به مفصل زانو استفاده میکند تا درد و التهاب کمتر شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد